Pitanja i odgovori

Što je uključeno u cijenu transfera?

Cijena u jednom smjeru uključuje jedno putovanje od točke polaska do odredišta. Povratna cijena (povratno putovanje; putovanje u oba smjera) uključuje i odlazni transfer do polazne točke. U cijenu je uključena dodatna naknada za autocestu, ako je dogovorena prilikom rezervacije, te dodatna prtljaga. U cijenu nije uračunato nikakvo dodatno zaustavljanje, privremena kupovina ili bilo koje druge lokacije (znamenitosti) koje mogu značajno produljiti cijelo vrijeme putovanja.

Kako ću pronaći svoje vozilo?

Vozač će Vas pokupiti na dogovorenom mjestu. Ako je Vaša polazišna točka zračna luka, Vaš vozač će Vas čekati u zračnoj luci s oznakom na kojoj se nalazi Vaše ime.

Mogu li komunicirati s vozačem?

Naravno, svi naši vozači govore engleski jezik.

Što ako moj let kasni?

Uvijek provjeravamo vrijeme dolaska. Vozač će čekati sve letove i trajektna putovanja koja su odgođena i Vaš transfer je osiguran bez dodatnih troškova. U svakom trenutku ćemo biti obaviješteni o detaljima Vašeg dolaska i pokupit ćemo Vas u pravo vrijeme.

Imam puno prtljage, hoće li biti naplaćena dodatna naknada?

Ne naplaćujemo dodatnu prtljagu, a vozač će Vam pomoći da stavite prtljagu u vozilo. Dodatna prtljaga mora biti unaprijed najavljena zbog odabira odgovarajućeg vozila.

Jesu li cijene transfera formirane po osobi ili po vozilu?

Cijene transfera su uvijek formirane po vozilu, ne po osobi, a tip vozila određen je brojem putnika.

Što ako moj transfer uključuje dijete ili djecu?

Djeca do 12 godina ne smiju putovati bez roditelja. Djeca od 12-18 godina moraju imati ovlaštenu izjavu roditelja. Ako Vaš transfer zahtijeva dječje sjedalo, molimo Vas da nas obavijestite na vrijeme.

Kako mogu platiti svoj prijevoz?

Plaćanje se može izvršiti bankovnom transakcijom na naš račun ili putem paypal računa. Podaci o računu se nalaze na stranici.

Je li dopušteno pušenje u vozilu?

Ne, pušenje nije dopušteno tijekom prijevoza. Na Vaš zahtjev vozač će napraviti kratku stanku.

Kakvu vrstu osiguranja imam za vrijeme prijevoza?

Vi i Vaša prtljaga osigurani ste u slučaju nezgode tijekom prijevoza.

Što će se dogoditi ako nešto zaboravim u vozilu?

Molimo kontaktirajte nas na naš info mail ili kontakt broj i mi ćemo pronaći rješenje kako Vam dostaviti Vaš izgubljeni predmet.

Izgubio sam prtljagu u zračnoj luci, što da radim?

Vaš će vozač čekati i pokušati Vam pomoći dok se problem ne riješi. Čekanje se ne naplaćuje dodatno.

Koliko se ljudi može pridružiti izletu/turi?

Naše grupe su male, tako da imate slobodu kretanja i nesmetanog uključivanja u okolinu, kao i osobniju pažnju naših lokalnih vodiča. Ova intimna veličina osigurava da Vaša grupa nikako neće umanjiti Vaše iskustvo.

Je li napojnica uključena u cijenu? Ako ne, kolika bi trebala biti?

Napojnica nije uključena u cijenu prijevoza / izleta, a ona je u potpunosti po Vašem nahođenju, odluci.

Ako niste pronašli odgovor na svoje pitanje, naše stručno osoblje pomoći će vam u odabiru i rezervaciji vašeg transfera/izleta. Pošaljite e-mail na:  info@dreamholiday.hr ili nas kontaktirajte na +385 91 540 7359.

Zatraži turu



NoYes



18-3031-5051-6464+

NeDa

5 zvjezdica4 zvjezdice3 zvjezdice

NeDa